Yabancı dil yaparak yaşayarak , etkinliklerle ve sürekli tekrarlarla öğrenilen bir alandır. Biz de öğrencilerimizle basit materyaller oluşturarak, yaparak yaşayarak ve eğlenceli bir şekilde oyunlarla almancada cümle kurmayı ve kelimeler öğreneceğiz. Bu çalışmayla dersi monoton durumdan oyunlarla eğlenceli bir şekilde işbirlikli öğrenmeyle, zevkli bir şekile dönüştürerek öğrenmeyi umuyoruz. Bu oyunlarla kelimelerin ve cümle kurmanın akılda kalmasını kolaylaştırarak kalıcı öğrenme gerçekleştirmeyi hedefliyoruz.
Dünya Kimya Gününü okullumuz kimya öğretmenlerinin hazırladığı etkinliklerle kutluyoruz. Emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.
FİZİK DERSİ GENELLİKLE ÖĞRENCİLER ARASINDA ZOR BİR DERS OLARAK ALGILANIR. BİZ DERSLERİMİZDE UYGULAYACAĞIMIZ ETKİNLİKLERLE(GÖSTERİ DENEYLERİ, BASİT GÖRSEL DENEYLER VB.) FİZİK DERSİNİN ÖĞRENİLMESİNİ DAHA KALICI VE ZEVKLİ HALE GETİRMEYE ÇALIŞACAĞIZ.
BİGEP kapsamında "LEARN VOCABULARY WITH DRAMA" okulumuzda gerçekleştirdiğimiz iyi uygulama örnekleri etkinliklerine başladık. Bu ay düzensiz fiillerin hallerini öğrenmek için öğrenciler senaryo yazarak drama gerkleştirdi. Projeyi yürüten ingilizce öğretmenlerimiz:
Bu ay gerçekleştirilen etkinlikler kapsamında seçilen konu ile ilgili kelimeler eğlenerek kalıcı bir şekilde öğrenildiği gözlemlendi.
Kelime türetme,deve cüce, top iletme gibi anonim oyunlarla Türk dili ve Edebiyatı öğretmenimiz Sevgi İlesmek tarafından 9. Sınıflarımızda Dil Bilgisi daha eğlenceli öğretildi.
DİLİMİZ ZENGİNLİKLERİ PROJESİNDE İLİMİZDE YAPILAN DENEME YARIŞMASI İLÇE VE İL BİRİNCİSİ OLAN BERMAL ATAŞ ÖDÜLÜNÜ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ ASIM SULTANOĞLUNDAN ALDI.
Mikroskobik canlıları tanıma. Bu yolla ekmek yapımı, yoğurt mayalanması gibi olaylarda kullanıldığını öğrenmek. Özellikle gıda endüstrisinde faydalanılmaktadır.
Bu uygulamada, 3 adet aynı boyda şişe, 3 adet balon, şeker, kuru maya, 450 ml’lik su,huni ve kaşık kullanıldı. Öncelikle 3 su şişesine birer paket maya eklendi daha sonra 1.şişeye 2 kaşık şeker, 2.şişeye 1 kaşık şeker konuldu. 3. Şişeye ise şeker konulmadı. Daha sonra her bir şişeye 100 ml ılık su konuldu ve her bir şişenin ağzına balon takıldı. 15 dakika bekledikten sonra 1.şişedeki kırmızı balonun en fazla şiştiği görüldü 2. şişedeki yeşil balonun daha az şiştiği, 3 şişenin ise hiç şişmediği görüldü.
18 Mart Çanakkale Zaferinin yıldönümünde şehitlerimizi saygı ve şükranla andık. Emeği geçen öğrenci ve öğretmenlerimize teşekkür ederiz.
Mrt
Uygulamamızda mesleki rehberlik kapsamında öğrencilerimizin “meslek” edinmenin bir hizmet olmaktan daha ileri giderek, profesyoneller yardımıyla onların doğru tercihler yapmasını sağlayacak bir ortam oluşturmaya çalıştık. Öğrencilerimizin meslekler ile ilgili bilgiler ve meslek seçiminde üstlenecekleri rolleri tüm boyutlarıyla tecrübe etmelerini sağlamış olduk.